niedziela, 25 stycznia 2015

Liebster Award

Hej, hej, hej!

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Sister Grimm. 

Oto pytania od niej:


1. Jaka książka jest twoją ulubioną?
2.Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga? Co było twoją inspiracją, natchnieniem?
3. Czego najbardziej na świecie się boisz?
4. Twój najlepszy sposób na nudę ?
5.Gdybyś miał/a możliwość to jakim bohaterem ( książkowym, filmowym) chciał/a byś się stać ?
6. Przed tobą stoi tygrys, za tobą jaguar masz broń z jedną kulą co robisz? :D
7. Najlepsze miejsce na odpoczynek?
8. jakie zwierzę ( nawet najbardziej wymyślne) chciał/a byś hodować
9.Co sprawia, że nawet największa wścieklizna Ci przechodzi ?:)
10. Najśmieszniejsza sytuacja jaką miałeś/ miałaś ?


Moje odpowiedzi:

1. Nie mam ulubionej książki, ponieważ uważam, że powstanie jeszcze wiele książek przewyższających te, które do dzisiaj przeczytałam. Jednakże, wciągnęła mnie tera seria Mroczna Bohaterka ♥
2. Od zawsze chciałam prowadzić bloga, ale dotychczas tylko się do tego zabierałam i nigdy nie kończyłam projektów. Pewnego dnia stwierdziłam, że jeśli chcę coś zdziałać to pora spiąć dupę. :) Za moją inspirację mogę uznać to wszystko co się w okół mnie dzieje.
3. Nie wiem, serio, boję się wielu rzeczy.
4. Czytanie, definitywnie xD
5. Bardzo chciałabym być przeżyć chociaż jeden dzień w skórze Hermiony Granger. 
6. Strzelam w górę  żeby je przepłoszyć (ta, na pewno by mi się udało). :)
7. Łóżko!
8. Lwy ♥
9. Jak o tym napisze, to mnie zhejtują :') #ostrzytko *
10. Rzucanie dynią w Halloween po klasie od matematyki razem z nauczycielką :')


Dziękuję za nominacje, naprawdę się jej nie spodziewałam.
Ja.... nie wiem kogo nominować, przepraszam. Czytam (czytałam, bo już nie mam na to czasu) głownie skończone opowiadania :( ale napiszę pytania, żeby nie było ♥

Pytania:

1. Czym jest dla ciebie czytanie?
2. Co daje Ci wenę?
3. Czy miewasz takie moment że nie chce Ci się kontynuować bloga?
 4. Jaki jest najdziwniejszy owoc jaki jadłaś? XD
5. Co pomaga na stres?
6. Czy myślisz że zwierza mogą dodać Ci otuchy i wesprzeć lepiej niż ludzie?
7. Czy ekranizacje powieści są zawsze gorsze niż książki? Dlaczego?
8. Z czym kojarzy Ci się słowo magia?
9. Co sadzisz o tym, żeby lekturami szkolnymi były historie młodych twórców? 
10. Jaka jest najzabawniejsza książka którą czytalas? 
11. Jaki jest Twój ulubiony gatunek literacki? 


* kto wie o co chodzi temu współczuję ♥







1 komentarz:

  1. Witam ! Katalog Opowiadań o Wampirach ogłasza konkurs na opowiadanie! Na czym on polega? To proste! Musisz napisać opowiadanie, które będzie zawierało w sobie wątek tajemniczej zbrodni. Piszesz bloga, jesteś twórcą, a więc jesteś do tego zadania najlepsza! Co jest nagrodą? Reklama Twojego bloga na naszym Katalogu, a oprócz tego, jeśli wyrazisz taką chęć, zwiastun wykonany przeze mnie! Moje prace możesz obejrzeć na zwiastunowa-wyspa.blogspot.com pod pseudonimem Dora.
    Aby wziąć udział w konkursie kliknij w poniższy link i postępuj zgodnie z poleceniami !
    http://wampirza-czy-czlowiecza-zbrodnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń